Τετάρτη 25 Απριλίου 2018

Στις 25 Απριλίου 1969 η Τζένη Καρέζη, γίνεται μητέρα!

Στις 25 Απριλίου 1969 η μεγάλη ντίβα του ελληνικού κινηματογράφου Τζένη Καρέζη, γίνεται μητέρα! Το χαρμόσυνο γεγονός της γέννησης του μικρού Κωνσταντίνου γίνεται πρωτοσέλιδο σε όλα τα έντυπα της εποχής. Λουλούδια, γράμματα, τηλεγραφήματα και δώρα απ΄όλη την Ελλάδα έρχονται για να συγχαρούν τους δύο ευτυχισμένους γονείς, την Τζένη και τον Κώστα Καζάκο. Η μεγάλη σταρ αισθάνεται για πρώτη φορά πως μοιράζεται την ευτυχία της με τόσους πολλούς ανθρώπους. Και τους ευχαριστεί όλους, μέσα από αποκλειστικές φωτογραφίες (αγκαλιά με το νεογέννητο γιο της) και με πολύ τρυφερές δηλώσεις: "Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσοι μου στέλνουν τόσο συγκινητικά την αγάπη τους και μοιράζονται μαζί μου την απέραντη χαρά μου για την απόκτηση του γιου μου. Τα δυο τελευταία χρόνια ζω την πιο γεμάτη περίοδο της ζωής μου. Γνώρισα τον Κώστα, παντρευτήκαμε και τώρα αποκτήσαμε τον γιο μας. Θέλω να είστε σίγουροι πως αυτή η ολοκλήρωση θ΄ανοίξει και επαγγελματικά καινούριους ορίζοντες στην καλλιτεχνική διαδρομή". Τα βαφτίσια του μικρού έγιναν το Νοέμβριο του 1969 στον Άγιο Χαράλαμπο στα Ιλίσια με νονούς την Κατίνα Παξινού και τον Αλέξη Μινωτή, οι οποίοι του έδωσαν τα ονόματα "Κωνσταντίνος - Αναστάσιος"...

Τρυφερές στιγμές για τη μαμά Τζένη και το μικρό Κωνσταντίνο!!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ