Δευτέρα 23 Απριλίου 2018

Τραγούδια για τον... Γιώργο!

23 Απριλίου σήμερα και η Ανατολική Ορθόδοξη Εκκλησία τιμά τη μνήμη του Αγίου Μεγαλομάρτυρος Γεωργίου του Τροπαιοφόρου. Και σίγουρα δύσκολα κανείς θα συναντήσει ελληνική οικογένεια που να μην έχει κάποιον ή κάποια που να γιορτάζει σήμερα. Προσωπικά έχω τη μητέρα μου, το φύλακα Άγγελο μου. Αυτή που πάνω από τον εαυτό της έχει πάντα τα παιδιά της, που έχει "γράψει" στα παλιά της τα παπούτσια όσους δεν αξίζουν να είναι δίπλα της, χωρίς όμως ποτέ να κρατά κακία σε κανέναν. Αγαπά όσους την αγαπούν αλλά δε μισεί κανέναν γιατί όπως πάντα μου λέει "η ζωή είναι τόσο μικρή και ο φθόνος και το μίσος, μάλλον περισσεύουν". Εύχομαι λοιπόν χρόνια πολλά σε όσους και όσες έχουν την ονομαστική τους εορτή και στη μητέρα μου να είναι πάντα δυνατή, γιατί από εκείνη παίρνω κι εγώ δύναμη...και επειδή ευχές - ξεροσφύρι δε γίνονται έφτιαξα μια συλλογή με 6 τραγούδια με αναφορά στο όνομα Γιώργος... Χρόνια Πολλά!!!

Τα τραγούδια της συλλογής

1.Κυρα - Γιώργαινα - Γιάννης Καλατζής (Γ.Κατσαρού - Πυθαγόρα)
2.Με λένε Γιώργο! - Μανώλης Μητσιάς (Γ.Χατζηνάσιου - Γ.Καννελόπουλου)
3.Όπου Γιώργος και...μάλαμα - Γλυκερία (Γιώργου Μητσάκη)
4.Δεν είμαι ο Γιώργος π΄αγαπούσες μια φορά - Γιώργος Μητσάκης (Γιώργου Μητσάκη)
5.Ο Γιωργάκης - Μαίρη Λίντα & Μανώλης Χιώτης (Μανώλη Χιώτη)
6.Παίξε Γιώργο το μπουζούκι - Ρίτα Σακελλαρίου (Γ.Μανίσαλη - Κ.Ψυχογιού)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ