Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2018

Η τελευταία δημόσια εμφάνιση του θρυλικού ζευγαριού Βουγιουκλάκη - Παπαμιχαήλ

Βρισκόμαστε στην εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων του 1993, και από τη δισκογραφική εταιρεία Minos κυκλοφορεί το διπλό LP "Αλίκη μου, Δημήτρη μου". Μια μοναδική συλλογή με 28 τραγούδια του θρυλικού ζευγαριού του ελληνικού κινηματογράφου. Η επιμέλεια του δίσκου ανήκει στο Μάκη Δελαπόρτα, ο οποίος είχε αναλάβει τότε την επιμέλεια και την παραγωγή όλων των κινηματογραφικών δίσκων που κυκλοφορούσαν την εποχή εκείνη.
Ο δίσκος της Αλίκης και του Δημήτρη Παπαμιχαήλ σημείωσε ρεκόρ πωλήσεων, παρότι ο Παπαμιχαήλ δεν είχε δει με καλό μάτι, αρχικά, την κυκλοφορία ενός τέτοιου μουσικού άλμπουμ. Το "Αλίκη μου, Δημήτρη μου" έγινε χρυσό και το καλοκαίρι του 1994 έγινε η απονομή σε μια βραδιά αξέχαστη για όλους. Όλα έγιναν το βράδυ των γενεθλίων της Αλίκης, 20 Ιουλίου, στην κοσμική αίθουσα "Ακρωτήρι" στην Παραλιακή. Με τη παρουσία σπουδαίων προσωπικοτήτων της τέχνης και του πολιτισμού την εκδήλωση προλόγισε ο Κώστας Γεωργουσόπουλος ενώ τους χρυσούς δίσκους απένειμε ο διευθυντής της Minos - EMI, Μάκης Μάτσας.
Η συγκεκριμένη βραδιά σήμερα θεωρείται "ιστορική" αφού ήταν η τελευταία κοινή τους εμφάνιση. Λίγο αργότερα οι σχέσεις τους χάλασαν αφού ο Δημήτρης έκανε και πάλι συνεντεύξεις και δηλώσεις που πλήγωσαν την Αλίκη.

Το εξώφυλλο και το ένθετο του δίσκου "Αλίκη μου, Δημήτρη μου", που κυκλοφόρησε το 1993.

Παρόντες στη βραδιά απονομής χρυσού δίσκου στην Αλίκη και το Δημήτρη, τρεις κορυφαίοι μουσικοσυνθέτες: ο Μίμης Πλέσσας, ο Γιώργος Κατσαρός και ο Γιώργος Χατζηνάσιος.

Η Αλίκη και ο Δημήτρης στην τελευταία δημόσια εμφάνιση τους. Ίσως η τελευταία τρυφερή στιγμή αφού λίγες μέρες αργότερα εκείνος προχώρησε σε δηλώσεις που πλήγωσαν την Αλίκη...

Τρυφερές στιγμές για το θρυλικό ζευγάρι, αγκαλιά με τους χρυσούς δίσκους. Μαζί τους ο διευθυντής της Minos - EMI, Μάκης Μάτσας.
Οι φωτογραφίες είναι του κ. Βασίλη Κυριαζή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ