Τετάρτη 9 Μαΐου 2018

Από τη Μαρίζα Κωχ στη... Γιάννα Τερζή!!!

Μετά τον αποκλεισμό της χώρας μας από το φετινό τελικό της Eurovision πολλοί βιάστηκαν να βγάλουν χολή για την κυρία Γιάννα Τερζή. Κάποιοι το προχώρησαν ακόμη περισσότερο και "πρότειναν" στην ΕΡΤ του χρόνου να στείλουν τη κυρία Μαρίζα Κωχ. Αυτό είναι τουλάχιστον ιεροσυλία! Το να πιάνεις στο στόμα σου το όνομα της Κωχ με ειρωνική διάθεση είναι τουλάχιστον έγκλημα. Κανείς μας δε μπορεί να ξεχάσει την ερμηνεία της στο διαγωνισμό της Eurovision το 1976 με το "Παναγιά μου", τραγούδι που γράφτηκε κατόπιν προτροπής του Μάνου Χατζιδάκι για να καταγγείλει την τουρκική εισβολή στην Κύπρο το 1974. Το βράδυ του διαγωνισμού οι διοργανωτές είπαν στην Ελληνίδα ερμηνεύτρια να μη βγει στη σκηνή καθώς σύμφωνα με πληροφορίες τους, στην αίθουσα υπήρχε ελεύθερος σκοπευτής έτοιμος να τη πυροβολήσει άμα τη εμφανίσει της. Εκείνη ωστόσο βγήκε στη σκηνή (με δική της ευθύνη) και η τουρκική τηλεόραση διέκοψε τη μετάδοση του τραγουδιού. Αυτή ήταν η ουσιαστικότερη και η σημαντικότερη παρουσία μας στο συγκεκριμένο διαγωνισμό...μέχρι που φέτος ήρθε η σειρά της Γιάννας Τερζή με το "Όνειρο μου" και με εκείνα τα υπέροχα λόγια: "...Γιατί θέλεις να μ’ αλλάξεις, και το μπλε μου να ξεβάψεις. Αν μιλήσεις στα βουνά μου, θα σ’ ακούσει η μοναξιά μου...". Η Γιάννα Τερζή με σοβαρότητα και αξιοπρέπεια το ερμήνευσε, με το άγχος που θα έπρεπε να έχει κάθε Ελληνίδα που εκπροσωπεί τη χώρα της!
Η κυρία Μαρίζα Κωχ τραγουδά για τη μαρτυρική Κύπρο, στο διαγωνισμό της Eurovision το 1976.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ