Πέμπτη 31 Μαΐου 2018

Θυμάμαι αλλά...δε νοσταλγώ!!!

Στις 31 Μαΐου 2015 αποχαιρέτησα την τηλεόραση, την οποία και υπηρέτησα από το 2007. Και έφυγα ίσως την καλύτερη στιγμή αφού τα τελευταία χρόνια η τοπική τηλεόραση συνεχίζει με ένα πρόγραμμα χαμηλού κόστους, ποιότητας και αισθητικής. Το κοινό έχει κουραστεί από το πρόγραμμα που εκπέμπουν τα κανάλια με πρόσωπα που έχουν φθαρεί αφού έχουν καταναλωθεί σε έναν χώρο που μάλλον δεν έχει να δώσει πλέον τίποτα, τουλάχιστον με το δρόμο που έχει πάρει. Σήμερα που είμαι πλέον ένας απλός θεατής τα βλέπω όλα διαφορετικά...Θυμάμαι αλλά η ζωή πάει παρακάτω!!! Δεν έχω πλέον την ανάγκη να κανακέψω κανέναν. Η ζωή μας άλλωστε είναι γεμάτη από κύματα, έχει τα επάνω και τα κάτω της. Θυμάμαι κατά καιρούς πρόσωπα και καταστάσεις που έζησα αλλά δε νοσταλγώ! Είμαι ευγνώμων για ότι μου δόθηκε απλόχερα αλλά με σκληρή δουλειά!
Με αφορμή την επέτειο αυτή σας παρουσιάζω τη συνέντευξη που είχα πάρει από τον κ.Αλέξανδρο Μπουρδούμη στα πλαίσια της εκπομπής μου "Θέατρο - Κινηματογράφος"(2014).


Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ