Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2019

1000 Άρθρα!!!

Είναι πολύ δύσκολο να βρεθείς μόνος σου να κολυμπάς στο διαδίκτυο. Όλα ξεκίνησαν το Μάρτιο του 2018 όταν αποφάσισα να φτιάξω το δικό μου μπλοκ με στόχο, όχι το κέρδος, αλλά να τιμήσω όλους αυτούς που έχτισαν το νεότερο Ελληνικό Πολιτισμό. Δύσκολο το εγχείρημα αλλά θα το έκανα ότι και αν συναντούσα στο δρόμο μου. Άλλωστε οι δυσκολίες πάντα μου δίνουν δύναμη για να συνεχίσω με περισσότερο πείσμα.
Το 2015 ήταν η χρονιά που βρέθηκα μακρυά από την τηλεόραση. Στην αρχή ήταν όλα δύσκολα αλλά μετά, το είδα ως μια περίοδο ξεκούρασης. Το 2016 μπήκε στη ζωή μου το MySelvi.gr και εδώ αρχίζει και το ταξίδι μου στο διαδίκτυο με τη θεματολογία των άρθρων μου να κινείται γύρω από τον Ελληνικό κινηματογράφο, το Θέατρο και τη μουσική. Η αποδοχή των κειμένων μου υπήρξε ιδιαίτερα ικανοποιητική και το 2018 μετά από την προτροπή κάποιων φίλων αποφάσισα να φτιάξω κάτι ολότελα δικό μου, όχι για να ικανοποιήσω τον εγωισμό μου, όπως άκουσα από κάποιους αλλά γιατί ήθελα να δώσω το αρχείο μου στο κοινό όπως πρέπει και όπως αρμόζει σε αυτούς τους μύθους που πέρασαν από τη ζωή μας γεμίζοντας τον Ελληνικό λαό με όνειρα. Έτσι γεννήθηκε το μπλοκ "Λες και ήταν Χθες", που με αυτό το ιδιαίτερο σημείωμα έφτασε τα 1000 άρθρα. Άρθρα με αφιερώματα σε ηθοποιούς, σκηνοθέτες, σεναριογράφους, συνθέτες, αγαπημένα σάουντρακ πολλά από τα οποία δεν κυκλοφόρησαν ποτέ στη δισκογραφία και φυσικά όλα αυτά συνοδευμένα με πλούσιο φωτογραφικό υλικό.
Σας ευχαριστώ όλους για την αγάπη σας, για τα όμορφα λόγια σας και ελπίζω να συνεχίσω με την ίδια δύναμη και αγάπη προς το αντικείμενο με το οποίο ασχολούμαι. Ευχαριστώ πολύ και αυτούς με τους οποίους συνεργάστηκα και σήμερα έχουν ξεχάσει ότι περάσαμε μαζί. Άλλωστε σε αυτή τη δουλειά μη περιμένεις ν΄ακούσεις ευχαριστώ!!!
Και επειδή ο αγώνας της δημιουργίας δεν τελειώνει ποτέ θα συνεχίσω αυτή τη φορά με περισσότερη σύνεση και ωριμότητα να γράφω για όλους αυτούς τους μύθους!!!
Υ.Γ. Ευχαριστώ τον κύριο Σταμάτη Κουτούζο, που με βοήθησε να πετάξω!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ