Παρασκευή 4 Ιανουαρίου 2019

Γιάννης Φέρτης και Μιμή Ντενίση: Ένας γάμος με άδοξο τέλος...

Βρισκόμαστε στα 1981. Ο Γιάννης Φέρτης και η Μιμή Ντενίση παντρεύονται. Γνωρίστηκαν στα γυρίσματα της σειράς "Ο Συμβολαιογράφος". Στα τηλεοπτικά πλατό γεννήθηκε η αγάπη τους, η οποία κατέληξε σε γάμο. Το μυστήριο τελέστηκε στη Κρύπτη της Αγία Φιλοθέης από τον τότε Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και Πάσης Ελλάδος Σεραφείμ. Κουμπάρα ήταν η Νίκη Γουλανδρή, τότε κολλητή φίλη της Μιμής και Αντιπρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της Κρατικής τηλεόρασης. Το μυστήριο ακολούθησε δεξίωση στον Αθλητικό Όμιλο της Κηφισιάς.
Ο γάμος αυτός έληξε άδοξα και χρόνια αργότερα η ηθοποιός μιλώντας για το διαζύγιο τους είπε μεταξύ άλλων: "Εγώ τον αγαπούσα τον Γιάννη όταν χωρίσαμε. Δεν ήμουν, όμως, πλέον ερωτευμένη. Είχα ερωτευτεί ήδη τον Αντώνη Τρίτση, γιατί υπήρχε μεγάλη απόσταση μεταξύ μας. Εκείνος, νομίζω, κατάλαβε πόσο με αγαπούσε αφού χωρίσαμε. Κατά τη διάρκεια του γάμου μας εγώ ήμουν αυτή που ασχολιόμουν. Σε κάθε περίπτωση, ήταν μια πυγμαλιωνική σχέση. Ο Γιάννης είναι ο άνθρωπος που μου έμαθε τι σημαίνει θεατρικό ήθος. Σήμερα έχουμε πολύ καλές σχέσεις".
Η Νίκη Γουλανδρή αλλάζει τα δαχτυλίδια στο ζευγάρι...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ