Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2019

Αγάπη μου - Είναι σκληρός ο Ουρανός (1965) - Αλέκα Μαβίλη

Βρισκόμαστε στα 1965. Η Αλέκα Μαβίλη κάνει τα πρώτα της βήματα στη δισκογραφία, κερδίζοντας αμέσως το κοινό, αφού μαγεύεται όχι μόνο από τη φωνή της αλλά και από τα υπέροχα γατίσια μάτια της. Η Αλέκα Μαβίλη έκανε μια ιδιαίτερα αξιόλογη καριέρα στο χώρο του καλού ποιοτικού τραγουδιού, αφού συνεργάστηκε με όλους τους σπουδαίους συνθέτες: Λεοντής, Πλέσσας, Ξαρχάκος, Σπανός, Λοΐζος, Μαυρουδής.
Επιστρέφοντας στο 1965 ας τη θυμηθούμε σε δυο υπέροχα τραγούδια του Χρήστου Λεοντή με στίχους του Λευτέρη Παπαδόπουλου. Το "Αγάπη μου" και το "Είναι σκληρός ο Ουρανός". Ηχογραφήθηκαν σε δισκάκι 45 στροφών το οποίο κυκλοφόρησε από την Odeon. Στο οπισθόφυλλο υπάρχει ένα σημείωμα της ερμηνεύτριας με ευχαριστίες προς το συνθέτη που της εμπιστεύτηκε αυτά τα τραγούδια, τα οποία και σηματοδοτούν την ενασχόληση της τραγουδίστριας με το ελαφρό - λαϊκό τραγούδι: "...Με εξαιρετική χαρά εγκαινιάζω τη συνεργασία μου με το Χρήστο Λεοντή. Χαρά που οφείλεται όχι μόνο στο γεγονός ότι ο Χρήστος Λεοντής είναι ένας από τους πιο προικισμένους νέους συνθέτες, αλλά και στο ότι, τα δυο τραγούδια που μου εμπιστεύτηκε να ερμηνεύσω, είναι αυθεντικά δείγματα της εμπνευσμένης εργασίας του. Κάτι ακόμα που με γεμίζει ικανοποίηση: η μέχρι τώρα δουλειά μου συνδεόταν, σχεδόν αποκλειστικά, με το ελαφρό τραγούδι. Μ΄αυτόν το δίσκο όμως, εισέρχομαι και στο χώρο του ελαφρού λαϊκού τραγουδιού, που τόσο έχει αγαπηθεί στον τόπο μας. Το αν τα κατάφερα καλά και σε αυτήν μου τη προσπάθεια, εσείς θα το κρίνετε, αγαπητοί μου φίλοι..." 
ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣ. ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΘΕΣΗ ΥΠΟΚΛΟΠΗΣ. ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΒΙΝΤΕΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ