Σάββατο 13 Οκτωβρίου 2018

Το Τραγούδι της Ημέρας: Γέλα Κυρία μου

Το Τραγούδι της Ημέρας
Γέλα Κυρία μου - Κώστας Καφάσης
Μουσική - Στίχοι: Κώστας Ψυχογιός
από το άλμπουμ "Γέλα Κυρία μου" (1975)

Ο Κώστας Καφάσης υπήρξε ηθοποιός και τραγουδιστής, ιδιαίτερα αγαπητός στο πλατύ κοινό από το ρόλο του στη σειρά της ΥΕΝΕΔ "Η Γειτονιά μας".
Γεννημένος στην Ιτέα Καρδίτσας το 1940, έπαιξε μικρούς ρόλους σε μεγάλες κινηματογραφικές επιτυχίες, όπως στα φιλμ: "Μοντέρνα Σταχτοπούτα", "Η Κόρη μου η Σοσιαλίστρια", "Καλώς ήλθε το Δολάριο" και "Μαριχουάνα Στοπ".
Δισκογραφικά συνέδεσε το όνομα του με τον Κώστα Ψυχογιό. Ο συνθέτης του χάρισε πολλές και μεγάλες επιτυχίες ενώ το κοινό αρέσει να τον ακούει. Η ιδιαίτερη χροιά της φωνής του αρέσει πολύ. Όπου και αν εμφανίζεται τόνοι από γαρύφαλλα και σπασμένα πιάτα στα πόδια του δημιουργούν το θρύλο της δεκαετίας του 70.
Ο Κώστας Καφάσης έφυγε από τη ζωή, στις 13 Οκτωβρίου 2010, ταλαιπωρημένος από τη μάχη που έδινε με τον καρκίνο.
Το Τραγούδι του "Γέλα Κυρία μου" κυκλοφόρησε το 1975 σε δίσκο 33 στροφών από τη δισκογραφική εταιρεία Pan - Vox.
ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣ. ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΘΕΣΗ ΥΠΟΚΛΟΠΗΣ. ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΒΙΝΤΕΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ.

Στίχοι: 

Γέλα κυρία μου, γέλα μαζί μου
γέλα κυρία μου, γέλα καλή μου

Ξένος εγώ, έξω απ’ τον κόσμο σου
περαστικός μπήκα στον δρόμο σου
κι είχα το θράσος να σ’ αγαπήσω, αητέ
κοίτα η καρδιά μου τι μου ζητάει
έναν αλήτη ποιος τον μετράει
κι αν αγαπάει, ποιος τον νοιάζεται ποτέ

Γέλα κυρία μου, γέλα μαζί μου
γέλα κυρία μου, γέλα καλή μου

Ξένος εγώ, λίγη ταυτότητα
δίχως καυτή προσωπικότητα
κι είχα την τρέλα να σε λατρέψω, αητέ
Κοίτα η καρδιά μου λάθη που κάνει
έναν αλήτη κι αν θα πεθάνει
από αγάπη ποιος τον νοιάζεται ποτέ

Γέλα κυρία μου, γέλα μαζί μου
γέλα κυρία μου, γέλα καλή μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ