Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2018

Γιώργος Θεοδοσιάδης: Υιέ μου...Υιέ μου...(1965) ακυκλοφόρητη έκδοση

Το 1965 ο Γρηγόρης Γρηγορίου μεταφέρει στη μεγάλη οθόνη (για δεύτερη φορά) το έργο των Αλέκου Σακελλάριου & Χρήστου Γιαννακόπουλου "Δελησταύρου και Υιός". Η πρώτη μεταφορά στον κινηματογράφο είχε γίνει το 1957 από τον Αλέκο Σακελλάριο με πρωταγωνιστή το Βασίλη Λογοθετίδη. Η κινηματογραφική μεταφορά του 1965 παίρνει τον τίτλο "Υιέ μου...Υιέ μου..." με πρωταγωνιστή το Λάμπρο Κωνσταντάρα, και είναι από τις λίγες φορές που το ριμέικ είναι ισάξιο με το πρωτότυπο φιλμ. Δίπλα στο Λάμπρο εμφανίζονται η Μάρω Κοντού, ο Κώστας Καρράς, η Μαρίκα Κρεβατά, η Λίλιαν Μηνιάτη, ο Γιώργος Γαβριηλίδης και σε ρόλο γκεστ ο Νίκος Σταυρίδης.Τη μουσική και τα τραγούδια της ταινίας υπογράφει ο σπουδαίος Γιώργος Θεοδοσιάδης. Πολυβραβευμένος συνθέτης σε Ελληνικά και Διεθνή Φεστιβάλ. Το 2004 σε 10΄΄ δισκάκι κυκλοφόρησε η μουσική της ταινίας, χωρίς όμως τα δυο βασικά τραγούδια του φιλμ, το "Σαν μια βροχή" με την Κλειώ Δενάρδου (πρωτακούστηκε στο Φεστιβάλ Τραγουδιού της Θεσσαλονίκης 1965) και το "Μην το φοβηθείς τ΄αγέρι" με τη Λίλιαν Μηνιάτη. Η έκδοση που σας παρουσιάζω είναι η πλέον ολοκληρωμένη και εκτός από τα δύο τραγούδια που προανέφερα περιέχει όλες τις μουσικές γέφυρες και το ξενόγλωσσο "Shake Per Sempre" με τον Τόνι Πινέλι. 
ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣ. ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΘΕΣΗ ΥΠΟΚΛΟΠΗΣ. ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΒΙΝΤΕΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ.

Η ταινία "Υιέ μου...Υιέ μου..." έκανε πρεμιέρα στις σκοτεινές αίθουσες στις 25 Οκτωβρίου 1965 και έκοψε 239.491 εισιτήρια σε Αθήνα, Πειραιά και Προάστια. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ