Κυριακή 23 Σεπτεμβρίου 2018

Το Τραγούδι της ημέρας: Δυο Καρδιές

Το Τραγούδι της ημέρας
Δυο Καρδιές - Γιάννης Πετρόπουλος & Λία Βίσση
Μουσική - Στίχοι: Νίκος Ιγνατιάδης
από το άλμπουμ "Λίγο - Λίγο"(1989)

Είναι κάποιες φωνές που στην κυριολεξία τις...ερωτεύεσαι. Ο Γιάννης Πετρόπουλος ανήκει σε αυτή τη κατηγορία. Από τότε που τον άκουσα να τραγουδά το "Παλιό Κανόνι" μπήκε στη ζωή μου και παρακολουθώ την καριέρα του. Μια καριέρα μακριά από το σταριλίκι αλλά βουτηγμένη στο ήθος και την αξιοπρέπεια. Το 1989 με έναν άλλο σπουδαίο της ελληνικής μουσικής το Νίκο Ιγνατιάδη, ηχογραφούν το άλμπουμ "Λίγο - Λίγο". Με 11 τραγούδια που συνεχίζουν το μοναχικό τους ταξίδι, όπως ξέρει να ταξιδεύει ένας καλός δίσκος στο χρόνο. Ανάμεσα στα τραγούδια του υπάρχει ένα υπέροχο ντουέτο του Γιάννη Πετρόπουλου με την ανερχόμενη τότε Λία Βίσση (αδελφή της Άννας), από τα ωραιότερα ντουέτα από καταβολής της ελληνικής δισκογραφίας!!!
ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣ. ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΘΕΣΗ ΥΠΟΚΛΟΠΗΣ. ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΒΙΝΤΕΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ.

Στίχοι:

Φριχτές οι μέρες που δεν ήμασταν μαζί μου έλειψες σου έλειψα πολύ ποιος έφταιξε δεν έχει σημασία κι άσε τον κόσμο να λέει. Γυαλί που έχει ραγίσει δεν κολλά μα όμως η αγάπη μας ξανά στο ίδιο χτυποκάρδι μας γυρνάει. Δυο καρδιές που χτυπάνε μαζί τις χωρίζει μονάχα ο θάνατος το ξέρεις . Δυο καρδιές που χτυπάνε μαζί να τις χωρίσει η ζωή δεν μπορεί . Μαζί αυτή είναι η δικιά μου επιλογή δεν θέλω να σκεφτώ ούτε στιγμή που ήσουν και τι έκανες μακριά μου αφού είσαι πάλι κοντά μου . Κι εγώ ποτέ δε θα σκεφτώ το παρελθόν αφού έχουμε ένα όμορφο παρόν το μέλλον στην αγάπη μας γελάει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ