Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2018

Το Τραγούδι της ημέρας: Όνειρο μου και ζωή μου

Το Τραγούδι της ημέρας
Όνειρο μου και ζωή μου - Χριστίνα Μαραγκόζη
Μουσική: Πέτρος Βαγιόπουλος
Στίχοι: Μανώλης Ρασούλης
από το άλμπουμ "Στου Κόσμου το Τέρμα" (1994)

Η Χριστίνα Μαραγκόζη υπήρξε από τις πλέον αξιόλογες γυναικείες φωνές τη δεκαπενταετία 1985 - 2000. Από την αρχή της καριέρας της συνεργάστηκε σε χώρους διασκέδασης με μεγάλους καλλιτέχνες. Σταθμός στη ζωή της υπήρξε η γνωριμία και ο γάμος με τον Αντώνη Βαρδή. Συνυπήρξαν στις μεγάλες πίστες αλλά και στη δισκογραφία για δέκα χρόνια χαρίζοντας στο κοινό τους τεράστιες επιτυχίες.Το 1994 κυκλοφορεί από τη Sony Music, ο προσωπικός της δίσκος "Στου Κόσμου το Τέρμα". Δώδεκα τραγούδια κάποια από τα οποία υπογράφει ο Βαρδής, ενώ εκείνο που ξεχωρίζει ιδιαίτερα είναι το "Όνειρο μου και Ζωή μου". Με στίχους του σπουδαίου Μανώλη Ρασούλη. Ένας από τους πλέον σπουδαίους της γενιάς του. Γνωστός για τις πρωτότυπες και ανεξάρτητες ιδέες του γεφύρωσε το πιο αυθεντικό, βαθύ και λαϊκό στοιχείο του Έλληνα με τα πιο υγιή οικουμενικά ρεύματα.
ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣ. ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΘΕΣΗ ΥΠΟΚΛΟΠΗΣ. ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΒΙΝΤΕΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ.

Στίχοι:

Μόνο και να θυμηθώ το όνομα σου, φέγγει η καρδιά φεγγαροκαρδιά και όλα λάμπουν μαγικά Μόνο και να θυμηθώ το όνομα σου περπατώ στην γη σίγουρη πολύ, νιώθω ίδια η ζωή Όνειρο μου και ζωή μου, όταν περπατάς μαζί μου τα άστρα η καρδιά τα μετρά σωστά Κι αν ζωή μου και όνειρο μου όταν σε έχω στο πλευρό μου τα άστρα η καρδιά τα μετρά σωστά Σαν παλιά ελληνική ταινία, πού 'χει φύγει αυτός κι έμεινε ο καημός και είμαι μοναχή και όλο κλαίω δυστυχώς Σαν παλιά ελληνική ταινία, ήρθες ξαφνικά γλέντι στην ψυχή ηλιοκουμπαρια που μας βρίσκει αγκαλιά Όνειρο μου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ