Το "Αγάπησα έναν Αλήτη" είναι ένα τυπικό μελό που δεν διαφέρει σε πολλά από άλλα ομοειδή της εποχής. Το οικονομικό πλαίσιο της ανέχειας των φτωχών πλην τίμιων που προσπαθούν να επιβιώσουν από τη μία και από την άλλη ένα σοβαρό κοινωνικό πρόβλημα, ο αλκοολισμός στον οποίο οδηγούνται οι άνθρωποι (ανεξαρτήτως κοινωνικής ή οικονομικής θέσης) από τις δυσκολίες της ζωής που κάποιοι δυστυχώς δεν έχουν το κουράγιο να αντιμετωπίσουν.
Στα συν της ταινίας η παρουσία του Αλέκου Αλεξανδράκη και της Δώρας Σιτζάνη η οποία και ερμηνεύει μοναδικά τρία τραγούδια του Γιώργου Κριμιζάκη με στίχους της Σώτιας Τσώτου.
Η Δώρα Σιτζάνη ξεκίνησε την κινηματογραφική της καριέρα το 1969 με συμμετοχή σε έξι ταινίες, αριθμός ρεκόρ για πρωτοεμφανιζόμενη ηθοποιό. Υπήρξε σύζυγος του σπουδαίου μουσικοσυνθέτη Μάνου Λοϊζου ενώ ασχολήθηκε και με την ποίηση και το στίχο.
Το "Αγάπησα έναν Αλήτη" είναι ίσως η καλύτερη κινηματογραφική της εμφάνιση, γιατί αν και πρόκειται για ένα τυπικό μελό αγγίζει έστω και επιδερμικά τα προβλήματα της εποχής εκείνης. Το σενάριο ήταν του Πάνου Κοντέλη από ένα στόρι του Νίκου Φώσκολου και η παραγωγή της Κλακ Φιλμ. Η πρεμιέρα της έγινε στις 1 Μαρτίου 1971 και μάλλον άφησε αδιάφορο το κινηματογραφόφιλο κοινό καθώς έκοψε μόλις 40.095 εισιτήρια στις αίθουσες Α΄προβολής.
Στα συν της ταινίας η παρουσία του Αλέκου Αλεξανδράκη και της Δώρας Σιτζάνη η οποία και ερμηνεύει μοναδικά τρία τραγούδια του Γιώργου Κριμιζάκη με στίχους της Σώτιας Τσώτου.
Η Δώρα Σιτζάνη ξεκίνησε την κινηματογραφική της καριέρα το 1969 με συμμετοχή σε έξι ταινίες, αριθμός ρεκόρ για πρωτοεμφανιζόμενη ηθοποιό. Υπήρξε σύζυγος του σπουδαίου μουσικοσυνθέτη Μάνου Λοϊζου ενώ ασχολήθηκε και με την ποίηση και το στίχο.
Το "Αγάπησα έναν Αλήτη" είναι ίσως η καλύτερη κινηματογραφική της εμφάνιση, γιατί αν και πρόκειται για ένα τυπικό μελό αγγίζει έστω και επιδερμικά τα προβλήματα της εποχής εκείνης. Το σενάριο ήταν του Πάνου Κοντέλη από ένα στόρι του Νίκου Φώσκολου και η παραγωγή της Κλακ Φιλμ. Η πρεμιέρα της έγινε στις 1 Μαρτίου 1971 και μάλλον άφησε αδιάφορο το κινηματογραφόφιλο κοινό καθώς έκοψε μόλις 40.095 εισιτήρια στις αίθουσες Α΄προβολής.
ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣ. ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΘΕΣΗ ΥΠΟΚΛΟΠΗΣ. ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΒΙΝΤΕΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου