Παρασκευή 13 Ιουλίου 2018

Μάνος Λοΐζος: Ιδιωτική μου Ζωή (1971) ανέκδοτο OST

Με αφορμή μια κλοπή και έναν φόνο, στην ταινία του Όμηρου Ευστρατιάδη "Ιδιωτική Μου Ζωή", σκιαγραφείται το πορτραίτο μιας γυναίκας, η οποία προσπαθεί να γεμίσει τα κενά της ζωής της με περιστασιακές σχέσεις με διάφορους άνδρες αλλά και γυναίκες.
Μια από τις καλύτερες ταινίες του Όμηρου Ευστρατιάδη με έντονες επιρροές από τον Ιταλικό κινηματογράφο των 70ς. Εκείνο που χαρακτηρίζει το φιλμ είναι το αφηγηματικό στοιχείο που καλύπτει μεγάλο μέρος της ταινίας αλλά και η χρήση πολλών εξωτερικών πλάνων, τόσο από το κέντρο της Αθήνας όσο και από τα Βόρεια Προάστια. Πρωταγωνιστές η Άννα Φόνσου, ο Ανδρέας Μπάρκουλης, ο Άλκης Γιαννακάς, η Ρένα Κοσμίδου και ο Τέλης Ζώτος. Το σενάριο είναι γραμμένο από το Γιάννη Τζιώτη και γυρίστηκε για πρώτη φορά το 1969 με τον τίτλο "Κατηγορώ το Κορμί μου" (παραγωγή του Τζαίημς Πάρις) ενώ θα ακολουθήσει ακόμη ένα ριμέικ το 1979 με το τίτλο "Το Μήλο Του Σατανά". Η "Ιδιωτική μου Ζωή" έκανε πρεμιέρα στις 8 Νοεμβρίου 1971 και έκοψε 97.805 εισιτήρια στις αίθουσες Α΄προβολής.
Το σάουντρακ φέρει την υπογραφή του σπουδαίου Μάνου Λοΐζου, ο οποίος γεμίζει τα καρέ της ταινίας με τις μελωδίες του και δύο υπέροχα τραγούδια, το "Παραμυθάκι μου" με το Γιάννη Καλατζή και το "Αχ! Χελιδόνι μου" με τη Λίτσα Σακελλαρίου. Το πρώτο σύμφωνα με όσα ανέφεραν χρόνια αργότερα οι δημιουργοί του Μάνος Λοΐζος και Λευτέρης Παπαδόπουλος γράφτηκε στην κυριολεξία σε μισή ώρα προκειμένου και οι δύο τους να πληρωθούν, ίσως και για αυτό να το χαρακτήριζαν τραγούδι του "ποδαριού". Για την ιστορία το "Παραμυθάκι μου" ακούστηκε και στην ταινία τρόμου "Ο Εξορκιστής", δύο χρόνια αργότερα. Το "Αχ! Χελιδόνι μου" ηχογραφήθηκε αργότερα από το Γιώργο Νταλάρα για τις ανάγκες του δίσκου "Ο Μέτοικος", τρίτος προσωπικός δίσκος του ερμηνευτή που ηχογραφήθηκε στα τέλη του 1971 και κυκλοφόρησε από τη δισκογραφική εταιρεία Minos. Το τρίτο τραγούδι του φιλμ είναι το "Κουβέντα με το Χάρο" του Παναγιώτη Τούντα που ερμηνεύει ο Μίμης Ξαπλαντέρης. Ένα εξαιρετικό λοιπόν σάουντρακ που δεν εκδόθηκε στη δισκογραφία στερώντας το μουσικόφιλο αλλά και κινηματογραφόφιλο κοινό από ένα πολύ ενδιαφέρον έργο.
ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣ. ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΘΕΣΗ ΥΠΟΚΛΟΠΗΣ. ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΒΙΝΤΕΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ