Κυριακή 22 Ιουλίου 2018

Μάνος Ελευθερίου: 9 + 1 τραγούδια (ανέκδοτη συλλογή)

Ο Μάνος Ελευθερίου άφησε πίσω του μια βαριά παρακαταθήκη πολιτισμού και αξιών καθώς υπηρέτησε τις τέχνες καθόλη τη διάρκεια της ζωής του. Ένας αληθινός μάστορας της τέχνης με 400 τραγούδια που μελοποιήθηκαν από τους κορυφαίους συνθέτες της χώρας μας που θα μείνουν στην αιωνιότητα για να θυμίζουν στις επόμενες γενιές, ότι κάποτε σε αυτή τη χώρα υπήρξαν και άνθρωποι που υπηρέτησαν τον πολιτισμό με ήθος, αξίες, απλότητα και ευγένεια. Μακρυά από το δήθεν, το ψέμα και την προχειρότητα. Ο ίδιος είχε μετανιώσει που δεν είχε γράψει τραγούδια λαϊκά και ερωτικά αφού το περιεχόμενο των στίχων του είχε πάντα μια κοινωνική ματιά. Όταν το ρωτούσαν για την κατάντια που βιώνουμε σήμερα στις τέχνες και το πολιτισμό απαντούσε: "...σήμερα χάθηκε η ελπίδα...ελπίζω να φτιάξουν τα πράγματα, αλλά αυτό θα ΄ρθει σε είκοσι χρόνια...τότε δε θα ζω".  Σε ερώτηση που του είχε γίνει σχετικά με το τι θα ήθελε να μείνει από το έργο του είχε απαντήσει: "...Τίποτε. Αν και τα τραγούδια μου θα μείνουν. Αισθάνομαι πως το πιο σημαντικό είναι πως ο κόσμος τραγουδάει στις συναυλίες τους στίχους μου. Εκείνη τη στιγμή δεν είμαι εγώ αυτός που τα έχει γράψει· χαίρομαι όμως όταν είμαι αφορμή για να πάει ψηλότερα ο κόσμος...".
Στη συλλογή που σας παραθέτω επέλεξα 9 αγαπημένα μου τραγούδια συν ένα με τον Πασχάλη που πραγματικά λατρεύω. Σίγουρα υπάρχουν πολύ πιο γνωστά και αγαπημένα τραγούδια του Μάνου Ελευθερίου, απλά εδώ σας παρουσιάζω αυτά που εγώ αγαπώ περισσότερο. Καλή Ακρόαση!!!

Τα τραγούδια της συλλογής

1.Στων Αγγέλων τα Μπουζούκια - Ελένη Τσαλιγοπούλου & Μιχάλης Δημητριάδης
2.Κάτω από τη Μαρκίζα - Βίκυ Μοσχολιού
3.Ναύτης βγήκε στη Στεριά - Βίκυ Μοσχολιού
4.Οι Τρελοί - Μαρινέλλα
5.Οι νικημένοι είμαστε εμείς - Άννα Βίσση
6. Στην Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου - Μαρινέλλα
7.Στα Χρόνια της Υπομονής - Άννα Βίσση (Δεύτερη φωνή: Γιώργος Νταλάρας)
8.Δίψασα στην Πόρτα σου - Άννα Βίσση
9.Θα σε ξανάβρω στους μπαξέδες - Αντώνης Καλογιάννης & Άλκηστις Πρωτοψάλτη
10.Δε βαριέσαι - Πασχάλης
ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣ. ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΘΕΣΗ ΥΠΟΚΛΟΠΗΣ. ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΒΙΝΤΕΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ